MKŻ – Michalicki Klub Żeglarski

wiadomości

Możliwość komentowania MKŻ – Michalicki Klub Żeglarski została wyłączona 11 listopada 2015 /

Pomimo listopadowego chłodu, wilgoci w powietrzu, niskiego ciśnienia, mgły zasłaniającej świat cały dziewiątka mężnych żeglarzy zdecydowała się postawić stopy na pokładzie jachtu.

W sobotę 7 listopada wybraliśmy się nad Zalew Zegrzyński. Ok 10 zaokrętowaliśmy się na solidny jacht typu TWISTER 800 i ruszyliśmy na wodę. Wiatr okazał się lekkim zefirkiem, a do tego zaczęło mżyć. Zmarznięci ale zadowoleni płynęliśmy w kierunku portu w Promenadzie. Nasze zdziwienie było znaczne, bo schowano molo na brzeg i portu… nie ma. Zacumowaliśmy więc w pobliskim porcie i sforsowawszy zamknięta bramę pomaszerowaliśmy na pizzę.

Droga powrotna okazała się dość trudna albowiem gęsta mgła zamiast rzednąć zasnuła całe jezioro i tylko samotne zadumane kormorany kilka razy wyłoniły się z tego mleka. Michał i Szymon postanowili zaintonować Koronkę do Bożego Miłosierdzia… żeby nie zatonąć bez modlitwy :) i tak pośród mglistej pustki Jeziora Zegrzyńskiego o naszej pozycji informował uroczy śpiew załogi.

Dopłynęliśmy szczęśliwie do portu wyjścia. Szczególne oklaski należą się naszej kapitanowej Karolinie, która dzielnie zarządzała ósemką krnąbrnych, bo zmarzniętych załogantów.

Mamy nadzieje wyruszyć na wodę razem ze słońcem : w maju

Ahoj!

Z Wody Z Panem Bogiem

Karolina, Marcin, Paweł, Michał, Konrad, Tomek, Kacper, Szymon i Michał.

POPATRZCIE NA TE ZDJĘCIA! SPOKÓJ UROCZY ZA NIMI SIĘ KRYJE

ps.

niech żałują, którzy zlękli się chłodu …ale nich się nie martwią bo jeśli Bóg da, to jeziora nie wyschną w najbliższym czasie…

kolko_zeglarskie_zegrze#1_DSC_0098_04 kolko_zeglarskie_zegrze#1_DSC_0099_05 kolko_zeglarskie_zegrze#1_DSC_0102_08 kolko_zeglarskie_zegrze#1_DSC_0104_09 kolko_zeglarskie_zegrze#1_DSC_0116_13 kolko_zeglarskie_zegrze#1_DSC_0122_16 kolko_zeglarskie_zegrze#1_DSC_0137_25 kolko_zeglarskie_zegrze#1_DSC_0143_29 kolko_zeglarskie_zegrze#1_DSC_0148_32