Wyjazd integracyjny klasy pierwszej KLO

liceum

Możliwość komentowania Wyjazd integracyjny klasy pierwszej KLO została wyłączona 25 września 2018 /

W dniach (19.09-21.09) uczniowie klasy pierwszej liceum byli na wyjeździe integracyjnym w Jurze Krakowsko-Częstochowskiej.

Pierwszego dnia wszyscy z uśmiechami na twarzy stawili się na zbiórce o 6:30 i już o 6:40 wyjechaliśmy w trasę . Na początku jazdy poznaliśmy naszą pilotkę Panią Elżbietę Rosę.

Jazda była długa lecz bardzo przyjemna, ponieważ nasza Pani pilot zajmowała nas ciekawymi opowieściami, a także razem śpiewaliśmy piosenki od klasyki do muzyki dzisiejszych lat.

Po kilku godzinach dojechaliśmy do zamku Ogrodzieniec, który został założony w XIV w. przez Kazimierza Wielkiego w ramach szlaku Orlich Gniazd.

Po obejrzeniu zamku i Sali Tortur pojechaliśmy do naszego zajazdu gdzie się rozpakowaliśmy, a potem zjedliśmy pyszną obiado-kolację. I tak się skończył dzień pierwszy.

Drugiego dnia, wyjechaliśmy do pobliskiego terenu gdzie przez kilka godzin graliśmy w gry terenowe takie jak: wspinaczka, przejście na linie na przepaścią, czołganie się przez Jaskinię Berkową. W tych wszystkich zabawach brał także udział nasz nauczyciel fizyki Michał Kurek, który konkurował równie dobrze jak uczniowie.  Wieczorem graliśmy w gry lecz teraz już drużynowe: siatkówka, piłka . Po tych zabawach wybraliśmy naszego duktora (Michała Domagałę) zastępcę duktora (Krzysztofa Guzka) i kwestora (Zuzannę Guzek) i tak upłynął nam dzień drugi.

Dnia trzeciego, w drodze powrotnej, zajechaliśmy do Bełchatowa, aby dowiedzieć się o historii i sposobie wydobywania węgla brunatnego. Następnie mieliśmy warsztaty ,,Sherlock Holmes”  gdzie musieliśmy ustalić co się wydarzyło na miejscu zbrodni (oczywiście fikcyjnej), potem ustalić rysopis zdjęcia, które widzieliśmy przez chwilę , a na końcu odgadnąć kilka logicznych zagadek. Po tych warsztatach pojechaliśmy zobaczyć miejsce wydobycia węgla. Następnie jechaliśmy do Marek i o godzinie 19 byliśmy już na miejscu. Wszyscy byliśmy zadowoleni z wycieczki, ponieważ była bardzo fajna atmosfera oraz ciekawe atrakcje.