13 – 20 maja 2019 r. (do godziny 18:00) – rejestracja kandydatów za pomocą szkolnego elektronicznego formularza (na stronie www.szkolawmarkach.pl) i złożenie w sekretariacie dokumentów, o których mowa w rozdziale II ust. 1 zasad rekrutacji dostępnych na internetowej stronie szkoły;
14 maja 2019 r. godz. 16:00 – dzień otwarty;
21 – 24 maja 2019 r. – rozmowy dyrekcji z rodzicami kandydatów (godziny rozmów ustali telefonicznie sekretariat szkoły);
31 maja oraz 3 – 7 czerwca 2019 r. – rozmowy dyrekcji oraz jednego z nauczycieli z kandydatami;
10 czerwca godz. 17:00 – test poziomujący z języka angielskiego;
21 czerwca od godziny 13:00 do 26 czerwca 2019 r. – składanie oryginału lub kopii świadectwa ukończenia gimnazjum/szkoły podstawowej oraz zaświadczenia o wynikach egzaminu gimnazjalnego/ósmoklasisty (kandydaci, którzy złożą oryginały i spełniają warunki konieczne do przyjęcia do szkoły – patrz zasady rekrutacji rozdział II ust. 2 – mają gwarancję przyjęcia do szkoły).
16 lipca 2019 r. godz. 10:00 – ogłoszenie listy kandydatów zakwalifikowanych do przyjęcia do szkoły;
16 – 18 lipca 2019 r. – potwierdzenie woli przyjęcia w postaci przedłożenia oryginałów świadectw i zaświadczeń o wynikach egzaminu;\
19 lipca 2019 r. – ogłoszenie listy przyjętych.
Zostały umieszczone zasady rekrutacji do naszych szkół.
al. Piłsudskiego 248/252/
05-270 Marki/
tel. 22 781 14 85
fax 22 122 50 49
Konto bankowe szkoły podstawowej:
59 1020 1042 0000 8302 0373 3292
konto bankowe liceum:
84 1020 1042 0000 8902 0313 8617
Dojedziesz do nas autobusami: nr 140, 738
oraz L40 – przystanek Struga
© Michalickie szkoły w Markach | www.szkolawmarkach.pl